دانلود رایگان اینستاگرام تلگرام واتس اپ کامپیوتر اندروید
دریافت جدیدترین برنامه ها و بازی های اندروید و کامپیوتر
پربازديدترين مطالب

دانلود تانگو tango برای کامپیوتر و لپ تاپ

 

Tango Text, Voice, and Video اپلیکیشنی رایگان، محبوب و قدرتمند در زمینه ی تماس های صوتی و تصویری برای سیستم عامل اندروید می باشد که با آن این امکان را برای خود فراهم می کنید که با دوستان خود در هر جای جهان که باشند با بالاترین کیفیت ممکن به برقراری تماس های صوتی، تصویری و متنی بپردازید. این برنامه از تمام اتصال های وای فای، ۳جی، ۴جی و … پشتیبانی می کند و برروی تمام گوشی ها و تبلت های اندرویدی قابل نصب است و استفاده از آن به صورن رایگان (جدا از هزینه ی اینترنت) می باشد.

 

 

کار با این برنامه بسیار آسان می باشد بدین صورت که در عرض چند ثانیه می توانید از طریق خود برنامه برای خود یک حساب کاربری با اسم دلخواه را ایجاد کنید و پا در دنیای مجازی تانگو بگذارید! با نصب این برنامه، به صورت خودکار دوستان را که تانگو برروی گوشیشان نصب است را شناسایی می کند و آن ها را به صورت لیست در اختیار شما قرار میدهد.

برخی از قابلیت های اپلیکیشن Tango Text, Voice, and Video :

* برقراری تماس های تصویری با بالاترین کیفیت ممکن

* برقرای تماس های صوتی با کیفیت بالا

* امکان چت متنی با شکلک های فوق العاده زیبا

* امکان فرستادن عکس، فیلم، آهنگ و فایل های دیگر برای دوستان

* دعوت از دوستان با ایمیل و یا متن

* امکان ایجاد چت های گروهی

* پشتیبانی از اتصال های ۳G، ۴G، و Wi-Fi

* پیدا کردن تمام دوستان شما که این برنامه را دارند



ادامه مطلب...

ارسال توسط kaveh

شرکت طراحی سایت عصرآسیا از سال 1386 فعالیت خود را به طور تخصصی در زمینه طراحی و تولید وب سایتهای اینترنتی آغاز کرد.
طراحی سایت های متعدد برای شرکت های مختلف تجربه بسیار خوبی را برای شرکت عصر آسیا در بر داشته است. در طول این مدت شرکت ما به واسطه آزمودن انواع زبان های برنامه نویسی و پلت فرم های مختلف جهت طراحی سایتهای با مضامین متفاوت تجربه بسیار گرانبهایی در زمینه طراحی سایت بدست آورده است.

در زمان کنونی نیاز اکثر مشتریانی که در پی وب سایت هستند داشتن امکاناتی جهت اضافه و کم کردن محتویات و مطالب سایت میباشد. به همین خاطر در یک پروژه طراحی سایت نگاه اصلی ما به مشتری و یا کاربری میباشد که قرار است مدیریت وب سایت را انجام دهد.

جالب است بدانیم امروزه حدود 3 میلیارد نفردر سراسر دنیا از اینترنت استفاده می کنند که سهم کشور ما ایران حدود 50 میلیون نفر میباشد. از این رقم نمی توان چشم پوشی کرد. در دنیای کنونی ، نقطه آغازین تماس مشتری با یک شرکت اغلب وب سایت آن شرکت است. بر این اساس حضور در شبکه جهانی اینترنت حتی اگر حضوری ضعیف باشد بهتر از عدم حضور در آن تلقی می شود. حضور در اینترنت یک انتخاب نیست ، یک ضرورت است

 

 



ادامه مطلب...

تاريخ : دو شنبه 1 فروردين 1395برچسب:,
ارسال توسط kaveh

 

در این پست از وبسایت لپ تاپ نسخه کامپیوتر و ویندوزی نرم افزار تلگرام فارسی را برای شما عزیزان آماده کرده ایم. تلگرام فارسی در بین سری برنامه های تلگرام طرفدراران خاص خود را دارد در این برنامه شما قادر خواهید به اشتراک گذاری فایل ها تصاویر و ویدیوهای خود بصورت نا محدود به اشتراک گذاری با دوستان خود بپردازید و در گروه های ۲۰۰ نفری ایجاد کرده و با یکدیگر ارتباط برقرار کنید. تلگرام که از امنیت ویژه ای برخوردار است این امکان را به شما میدهد که بر روی پیام های خود رمز بذارید بطوریکه فقط فرد موردنظر شما بتواند با وارد کردن آن رمز پیام موردنظر شما را بخواند و همین ویژگی ها و امکانات بی نظیر باعث شده تلگرام در مدتی محدود تبدیل به یکی از پرطرفدارترین برنامه های جهان تبدیل شود اما نسخه فارسی تلگرام تنها برای دستگاه های اندروید منتشر شده که اینبار تیم لپ تاپ سافت آموزشی را برای شما عزیزان قرار داده که میتوانید این نرم افزا را در کامپیوتر و لپ تاپ خود نیز اجرا کنید.

 

ویژگی های نرم افزار telegram farsi کامپیوتر :

  • ذخیره مکالمه های شما
  • ایجاد گروه با حداکثر ۲۰۰ نفر عضو
  • امکان رمزگذاری
  • استیکرهای زیبا و جذاب
  • و …

 

 



ادامه مطلب...

ارسال توسط kaveh

 

 

BisPhone یک پیام رسان ایرانی و فارسی است که همه اصول طراحی و توسعه یک اپلیکیشن خوب را رعایت کرده و در سطح استانداردهای جهانی ساخته شده است. چیزی که بیسفون را از نمونه‌های خارجی متمایز می‌کند، استیکرهای بسیار جذاب و بومی آن است. که میتوانید در آن به صورت گروهی چت کنید انواع استیکرهای بومی را برای خوددریافت و ارسال کنید داشتن کانال کهاز طریق کانال شما میتوانید آخرین اخبار را دریافت کنید و مطالب طنز را دنبال کنید و سایر امکاناتی که برنامه دارا می باشد.

 

ویژگی های نرم افزار BisPhone :

    با دوستان و آشنایان خود از پیام‌های متنی و چندرسانه‌ای، گروه‌ها و تماس‌های اینترنتی به صورت کاملا رایگان، نامحدود و با کیفیت بالا لذت ببرید.
    نیازی به اضافه کردن دوستان خود ندارید، تمام دوستان شما که از BisPhone استفاده می‌کنند، به طور خودکار در لیست ارتباطات شما اضافه خواهند شد.
    به راحتی دوستان خود را دعوت کنید
    پیغام‌های آفلاین بفرستید، بیسفون پیام‌های شما را وقتی دوستانتان دوباره آنلاین شوند، به مقصد می‌رساند.
    امکان ساخت گروه و چت گروهی
    ارسال و دریافت عکس و فیلم با دوستان خود
    داشتن کانال های متقاوت برای دریافت اخرین اخبار و مطالب جالب
    و ….



ادامه مطلب...

ارسال توسط kaveh

 

 

 

 

آموزش تغییر کشور اپل آیدی Apple ID

برای تغییر کشور اپل ایدی ابتدا باید به Account Info یا Settings رفته تا نام کشور خود را تغییر دهید.

آنچه که باید قبل از تغییر دادن منطقه یا کشور خود بدانید:

هنگامی که شما کشور اپ استور خود را تغییر دهید:

  • باید آدرس صورتحساب خود را متناسب با کشور جدید به‌روز کنید. هنگامی که شما آدرس صورتحساب خود را تغییر می‌دهید، آدرس اوّلیه‌ی اپل ایدی و سایر سرویس‌های اپل شما، مانند App Store و iCloud به طور خودکار به‌روز می‌شود.
  • ممکن است نیاز به به‌روزرسانی روش پرداخت خود داشته باشید. برای نمونه، تنها کارت‌های اعتباری German (آلمانی) می‌تواند برای خرید محتوا از German iTunes Store and App Store استفاده شود.
  • شما نمی‌توانید آیتم‌هایی که در فروشگاه کشور قبلی خریداری کرده‌اید را در بخش Purchased خود ببینید.
  • شما نمی‌توانید آیتم‌های iCloud Music Library خود را که همسان‌سازی یا آپلود کرده و یا در فروشگاه کشور قبلی افزوده‌اید را ببینید.


ادامه مطلب...

ارسال توسط kaveh
دانلود telegram 3.4.2 برنامه تلگرام برای اندروید

دانلود telegram 3.4.2 برنامه تلگرام برای اندروید

 

در این پست از وبسایت موب فور یو مسنجر پرطرفدار telegram را برای شما عزیزان آماده کرده ایم شما دوستان عزیز میتوانید این مسنجر را برای دستگاه های اندرویدی خود دانلود و به راحتی اجرا کنید این مسنجر بسیار امن و ضریب امنیتی بیشتری نسبت به مسنجر های مشابه دارد که حتی شرکت تلگرام مبلغ بسیار بالایی شخصی که بتواند تلگرام را حک کند جایزه گذاشته که این نشان از غیرقابل نفوذ بودن تلگرام دارد با استفاده از Telegram قادر خواهید بود در محیطی بسیار کاربرپسند به ارسال عکس و فیلم و سایر اسناد با سرعت بالا پرداخته و فایل های خود را با دوستانتان در هرجای دنیا به اشتراک بگذارید و به چت و گفتگو با آن ها بپردازید.
telegram اندروید یکی از بهترین برنامه ها برای جایگزینی با مسنجر محبوب واتس اپ می باشد و از نکات قابل توجه این برنامه نسبت به سایرین آن است که با آن خواهید توانست که ویدئوها و فایلهای تصویری تا سقف ۱ گیگابایت را ارسال نمایید.از ویژگی های دیگر این مسنجر اندرویدی امنیت بالای آن است.با تلگرام در فضایی کاملا مطمئن به ارسال متن و اسناد خود پرداخته و گفتگوهای رمزگذاری شده برای ارسال متون برای شخص خاص را برای بهره گیریی از حداکثر امنیت استفاده نمایید. لازم به ذکر است این برنامه امن ترین مسنجر اندرویدی است به طوریکه سازندگان آن برای نشان دادن امنیت آن پاداش بزرگی را برای شخص حک کننده رمز پیام ها در نظر گرفتند اما کسی موفق به شکستن رمز گفتگوها نشد.

 

امکانات نرم افزار telegram اندروید :
– امکان ارسال عکس و کلیپ و فایل تا سقف ۱۰۰۰ مگابایت
– ایجاد اتاق های چت گروهی با تعداد افراد ۲۰۰ نفر
– بهره مندی از فضای ابری نامحدود و دسترسی دائمی به اطلاعات
– رمزنگاری حرفه ای و قدرتمند برای افزایش حریم خصوصی پیامها
– امکان ارسال (forward) پیام ها و رسانه ها بلافاصله پس از دریافت
– و …



ادامه مطلب...

تاريخ : دو شنبه 26 بهمن 1394برچسب:3 , telegram android , telegram اندروید , آپدیت جدید تلگرام اندروید , آخرین نسخه Telegram برای اندروید , آخرین ورژن نرم افزار تلگرام آندروید , تلگرام برای اندروید 4 , جدیدترین نسخه Telegram اندروید , جدیدترین نسخه تلگرام برای اندروید , دانلود Telegram - نرم افزار چت گروهی اندروید , دانلود telegram برای جاوا , دانلود telegram برای سیمبین , دانلود telegram مخصوص اندروید , دانلود آخرین نسخه Telegram برای آندروید , دانلود آخرین ورژن تلگرام برای اندروید , دانلود تلگرام اندروید , دانلود تلگرام برای اندروید 2 , دانلود تلگرام برای بادا , دانلود تلگرام برای جاوا , دانلود تلگرام برای سیمبین , دانلود تلگرام مخصوص اندروید , دانلود تلگرام مخصوص گوشی , دانلود تلگرام مخصوص موبایل , دانلود جدیدترین ورژن تلگرام برای اندروید , دانلود رایگان تلگرام برای آندروید , دانلود نرم افزار چت اندروید , دانلود ورژن جدید telegram برای اندروید , نسخه جدید تلگرام برای اندروید , نصب رایگان تلگرام اندروید , ورژن جدید تلگرام برای اندروید,0,
ارسال توسط kaveh

دانلود WhatsApp Messenger 2.12.437-ورژن جدید واتس اپ اندروید






WhatsApp Messenger 2.12.437 نرم افزار محبوب  مسنجر و چت برای انواع گوشی ها ،که نسخه های مختلف آن برای گوشی های نوکیا ، ویندوز فون و … منتشر شده است و امروز جدیدترین ورژن اندروید آن را برای شما عزیزان  آماده کرده ایم .به وسیله این مسنجر می توانید با اتصال به اینترنت ۳G یا WiFi به صورت رایگان برای دوستان و خانواده ی خود عکس ، یادداشت صوتی ، پیام های ویدئویی و متن بفرستید و به چت کردن به صورت گروهی و یک نفره و یا به ارسال اس ام اس رایگان بپردازید . شما میتوانید بصورت نامحدود با مخاطبین خود که آن ها نیز واتس اپ دارند چت کنید.



ویژگی های  WhatsApp Messenger اندروید :


1ـ امکان بلوک کردن مخاطب خاص

2ـ ضبط صدا و ارسال سریع آن برای مخاطبین

3ـ ایجاد چت های گروهی و چت به صورت چند نفره

4ـ امکان ارسال فایل های مختلف برای مخاطبین

5ـ شکلک هایی بسیار زیبا

6ـ استفاده ی کم از اینترنت

7ـ و ...



ادامه مطلب...

ارسال توسط kaveh

 

ESIAtalk: Free Calls

تست شده با لاین بیتالک و واتس آپ و …

 

چندی پیش برنامه های Talk2 برای ساخت شماره مجازی فلیپین و برنامه SmartCall برای ساخت شماره مجازی از اندونزی را برای شما معرفی کردیم که مورد استقبال شما دوستان عزیز قرار گرفت امروز باز یک برنامه برای ساخت شماره مجازی برای کشور اندونزی را معرفی می کنیم که به راحتی می توانید برای خود یک شماره اختصاصی ایجاد کنید و از آن استفاده کنید

 
تغییرات نسخه جدید :

  • رفع مشکلات


ادامه مطلب...

ارسال توسط kaveh

آموزش بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام
پس گرفتن حساب هک شده در اینستاگرام Instagram

 

 

 


در صورتی که ایمیل در حساب کاربری شما ثبت شده باشد پس از تغییر اطلاعات حساب از طرف اینستاگرام یک ایمیل برای شما ارسال می شود که مشخصات حساب شما تغییر یافته است که با استفاده از ایمیل مورد نظر میتوانید مشخاص را به صورت دلخواه خود تغییر دهید.



ادامه مطلب...

ارسال توسط kaveh

 

 

این روز ها که استفاده از ربات ها در تلگرام رایج شده شایعات زیادی مبنی بر این که این ربات ها قادر به هک کردن گوشی شما و دستیابی به اطلاعات شخصی شما را دارا هستند رواج یافته که می تواند ساخت کانال تلگرام توسط شما را تحت شعاع خود قرار دهد. روشی که خیلی ها پیشنهاد می کنند تا بتوانید مطمئن شوید گوشی شما هک شده یا نه به این صورت است که به قسمت setting تلگرام خود بروید. گزینه  privacy and security را انتخاب نمایید و بعد گزینه active sessions را بزنید. صفحه ای باز می شود که تعداد دستگاه هایی که با خط شما در حال استفاده از تلگرام هستند را نمایش می دهد.



ادامه مطلب...

ارسال توسط kaveh

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به دانلود رایگان اینستاگرام تلگرام واتس اپ کامپیوتر اندروید آن مي باشد.