دانلود رایگان اینستاگرام تلگرام واتس اپ کامپیوتر اندروید
دریافت جدیدترین برنامه ها و بازی های اندروید و کامپیوتر
پربازديدترين مطالب

 

 

 

 

آموزش تغییر کشور اپل آیدی Apple ID

برای تغییر کشور اپل ایدی ابتدا باید به Account Info یا Settings رفته تا نام کشور خود را تغییر دهید.

آنچه که باید قبل از تغییر دادن منطقه یا کشور خود بدانید:

هنگامی که شما کشور اپ استور خود را تغییر دهید:

  • باید آدرس صورتحساب خود را متناسب با کشور جدید به‌روز کنید. هنگامی که شما آدرس صورتحساب خود را تغییر می‌دهید، آدرس اوّلیه‌ی اپل ایدی و سایر سرویس‌های اپل شما، مانند App Store و iCloud به طور خودکار به‌روز می‌شود.
  • ممکن است نیاز به به‌روزرسانی روش پرداخت خود داشته باشید. برای نمونه، تنها کارت‌های اعتباری German (آلمانی) می‌تواند برای خرید محتوا از German iTunes Store and App Store استفاده شود.
  • شما نمی‌توانید آیتم‌هایی که در فروشگاه کشور قبلی خریداری کرده‌اید را در بخش Purchased خود ببینید.
  • شما نمی‌توانید آیتم‌های iCloud Music Library خود را که همسان‌سازی یا آپلود کرده و یا در فروشگاه کشور قبلی افزوده‌اید را ببینید.


ادامه مطلب...

ارسال توسط kaveh

آموزش بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام
پس گرفتن حساب هک شده در اینستاگرام Instagram

 

 

 


در صورتی که ایمیل در حساب کاربری شما ثبت شده باشد پس از تغییر اطلاعات حساب از طرف اینستاگرام یک ایمیل برای شما ارسال می شود که مشخصات حساب شما تغییر یافته است که با استفاده از ایمیل مورد نظر میتوانید مشخاص را به صورت دلخواه خود تغییر دهید.



ادامه مطلب...

ارسال توسط kaveh

 

 

این روز ها که استفاده از ربات ها در تلگرام رایج شده شایعات زیادی مبنی بر این که این ربات ها قادر به هک کردن گوشی شما و دستیابی به اطلاعات شخصی شما را دارا هستند رواج یافته که می تواند ساخت کانال تلگرام توسط شما را تحت شعاع خود قرار دهد. روشی که خیلی ها پیشنهاد می کنند تا بتوانید مطمئن شوید گوشی شما هک شده یا نه به این صورت است که به قسمت setting تلگرام خود بروید. گزینه  privacy and security را انتخاب نمایید و بعد گزینه active sessions را بزنید. صفحه ای باز می شود که تعداد دستگاه هایی که با خط شما در حال استفاده از تلگرام هستند را نمایش می دهد.



ادامه مطلب...

ارسال توسط kaveh

تشخیص اصل بودن یا تقلبی بودن گوشی موبایل

تشخیص گوشی تقلب . اموزش و ترفند های موبایل . اموزش تشخیص تقلبی بودن موبایل همراه . تشخیص تقلبی بودن گوشی اس تری . دانلود برنامه های اندروید . دانلود اندروید . اندروید . تشخیص گوشی موبایل تقلبی




بعضی اوقات گوشی های موجود در بازار ریجستر نشده و قاچاقی به کشور وارد می شوند که این موضوع باعث نوسانات قیمت یک مدل گوشی شده که علت آن چیزی به جز غیر اصل بودن آن و به اصطلاح چنج بودن آن است که متاسفانه فروشندگان گوشی های تقلبی و یا چنج خود را به عنوان گوشی اصل به مشتری معرفی می کنند.

 

برای شناسایی گوشی های اصلی و غیر اصلی، راه های متفاوتی موجود است که از جمله آن ها دادن کد #06#* است که سریال گوشی شما (IMEI) را مشخص نموده و شما می توانید آن را با سریال روی کارتن و باطری کقتیسه کنید که همخوانی داشته باشد. در غیر این صورت گوشی شما قاچاق بوده و چنج شده است.

 

اما در این ترفند قصد داریم روشی را به شمامعرفی کنیم که برای اولین بار از طریق سایت سرزمین دانلود بر روی اینترنت قرار میگیرد. شما میتوانید به سادگی و از طریق اینترنت به اصل یا غیر اصل بودن گوشی خود پی ببرید ، بدون نیاز به یافتن کد فوق بر روی کارتن یا باطری گوشی یا سایر راهها !

 

 

بقیه در ادامه ...



ادامه مطلب...

ارسال توسط kaveh

تمدید رایگان اعتبار واتس اپ-تمدید مجانی تاریخ انقضای whatsapp

 تمدید رایگان اعتبار واتس اپ . تمدید واتس اپ . تمدید مجانی اعتبار واتس اپ . تمدید رایگان تاریخ انقضای واتس اپ . چگونه واتس اپ خود را تمدید کنیم ؟



    همتون با برنامه محبوب واتساپ دیگه اشنا هستید
    این برنامه برای سال اول رایگان هست و برای سال های بعدی باید مبلغی بپردازید
    ولی خب قصد دارم ترفندی رو بگم به صورت رایگان برای یکسال میتونید این برنامه محبوب رو تمدید کنید!!!

 

اموزش تمدید رایگان اعتبار واتس اپ رو در ادامه مطلب مشاهده کنید...



ادامه مطلب...

ارسال توسط kaveh

آموزش فلش کردن گوشی های اندروید گلکسی

فلش کردن گوشی های اندروید . اموزش ریست کردن گوشی اندروید گالکسی . فلش کردنن گوشی گالکسی . دانلود نرم افزار روت کردن گوشی اندروید گالکسی سامسونگ . دانلود نرم افزار Unlock Flash

 

1.برای کار ابتدا رام رسمی گوشی رو از سایت سامسونگ دانلود کنید:
Samsung Updates |
Latest News and Firmware for your Samsung Devices

2. اول از همه از برنامه ها و مخاطبین و sms بکاب تهیه کنید چون همه چیز پاک میشه!

USB debugging.3 در قسمت Development در گوشی فعال کنید

 

 

بقیه در ادامه ...



ادامه مطلب...

ارسال توسط kaveh

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به دانلود رایگان اینستاگرام تلگرام واتس اپ کامپیوتر اندروید آن مي باشد.